[Scrap] 我在儷池咖啡屋裝可愛


這幾張是阿偉在儷池咖啡屋幫我拍的, 

當時已是傍晚時分,庭院的燈已經亮了,

阿偉趁著天還沒完全暗,幫我拍了這幾張照,

我在池塘邊的小台上裝天真、裝可愛(笑)。

我很喜歡這幾張照片的氛圍,好浪漫喔!


這張要參加 MHC 魔力手作挑戰 #83 -- 天真的 / 幼稚的 (3)

我在前兩天晚上,在房間某個角落發現一個小盒子,

打開來看到好多當初阿偉幫我車縫線的方塊圖卡,

認識瑞尼的都知道我手很笨,一直不會用縫紉車,

所以偉次都拗阿偉幫我車縫線,

突然再次看到這些圖卡,有一種挖到寶的感覺,

馬上就動手作了這張相編,

喜歡這種能跟阿偉合作生出作品的感覺。

這張也要參加 Lasting Memories #573 - Punches, Stickers, and/or Washi Tape

I used  all three, round hole punch to make tags, stickers and wash tape.


美編紙:Pink Paislee, AC, Simple Stories

配件:Pink Fresh, We R Memory Keepers, Rosie's Studio


3 則留言:

  1. Sorry, something went wrong with the last post…. I meant to say…
    Another beautiful layout. Love the stitching and all the other wonderful details! The photos are adorable! Thanks for playing along with us at Lasting Memories Layout Challenges!

    回覆刪除
  2. Rainny - I love every single thing about this beautiful layout! The overall design of your layout is fantastic, Love it! Thans so much for sharing with us at Lasting Memories!

    回覆刪除

[Scrap] 在中平路故事館的窗邊