[Scrap] 2020年簡單在家過生日 Simple birthday at home in 2020

 


今年我的生日,剛好又在農曆新年期間,

這天晚上我和阿偉一起回娘家,

瑞尼媽出國不在家,

我們就放肆的買了鹽酥雞回家當宵夜,

跟飯糰一起窩在沙發,一家三口簡單過

但生日總要留些記錄,我就要求阿偉跟我一起玩惡搞自拍,

配合我的他好可愛~

這樣簡單的生日,也很美好~



這張是我為 The Studio Challenges 27th December - Looking Back 做的示範作品。

回顧這一年,你有些什麼想法呢?

這一年真的太不平靜了,疫情給我們帶來了許多不便利,

但也讓我更懂得珍惜身邊所有的親友。

眼看今年就要過去了,希望明年我們都更好、更健康。

這張要參加 Challenge YOUrself #84 -- Anything Goes!

因為這張水彩風美編紙染的太美了,

我捨不得遮住太多,

所以簡單的完成了這張。

這張還要參加 MHC魔力手作挑戰 #72 -- Label 標籤、貼紙 (5)



美編紙:American Crafts, DCWV

配件:Pink Fresh, mambi


14 則留言:

  1. Love it. The background is stunning and your birthday photos are so fun. Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝我最愛的車~硬是要這樣回你,讓大家知道我們的親密關係

      刪除
  2. Beautiful layout - such a sweet capture of a Birthday moment - simple and happy! Wishing you a safe and healthy 2021!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you, Sherri. I love the simple living.

      刪除
  3. What a gorgeous layout! I love the fun and fabulous birthday photos snd the beautiful way you scrapped them. Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are all very happy that you did!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you, Sharon. I always love the challenges of Challenge YOUrself.

      刪除
  4. What a beautiful background and I love the design. Thank you for joining in with us at Challenge YOUrself.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you, Tracy. I love the background too. lol

      刪除
  5. 喜歡這張相編的水彩背景跟顏色配置及構圖,搭配你們可愛的照片,是很棒的2020年回顧相編!謝謝瑞尼參加 Challenge YOUrself 這個月的相編挑戰,也祝妳新年快樂!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Maya~我也好喜歡你的作品喔!很高興自己可以藉由當DT認識你~

      刪除
  6. Cute photos and fun layout! Thank you for joining Challenge YOUrself this month!

    回覆刪除
  7. Beautiful layout! Your background is stunning! Thank you for playing around with us at Challenge YOUrself

    回覆刪除