[Card] 因為你值得


快要進入12月,耶誕季,

拿出先前上色好的T娃,選了一隻顏色沒那麼耶誕的來做,

蓋上這個買了很久卻一直沒用的字章,

YOU deserve to be celebrated.

而我自己的翻譯是因為你值得。

喜歡這句話.....我也想當一個值得人家為我慶祝的人。



這張卡做的是 Stick it Down November Card Sketch











我這張卡有一個敗筆,就是我蓋印時沒蓋好,

所以我自己拿黑色色筆去填補,

結果拍照出來好明顯啊!~


美編紙:DCWV

字章:MFT


3 則留言:

  1. Adorable card! Thanks for playing along with our card sketch this month at Stick It Down!

    回覆刪除
  2. WOW what an adorable card. I love your little nurse girl and foil heart paper. You did a beautiful job with the sketch, thank you for joining Stick It Down--Sharon DT

    回覆刪除
  3. Such a darling card. I love the colored image. Thanks for playing along at Stick It Down.
    Mandi, card DT

    回覆刪除

[Cards] 恭喜我自己喔~