[Scrap] 阿偉2020年的生日當天


去年阿偉的生日不是假日,

當天下班後我請他去吃他喜歡的壽喜燒, 

很幸運的餐廳剛好有位置不用等。

坐在對面的我幫他拍了一張照,

祝我親愛的阿偉生日快樂!



這張做的是 Let's Get Sketchy February 2021 Challenge


標題我用了 My Love,當然是為了參加   MHC魔力手作挑戰 #74 -- 愛 (6)

這張底紙顏色深,我稍微刷白,

現在看起來似乎不夠,下次應該要再刷厚一點。



美編紙:Kaiser Craft

配件:American Crafts

8 則留言:

  1. It's a cool work. The wood grain paper on the back is very nice.
    Thanks for joining us at Let's Get Sketchy!

    回覆刪除
  2. Love your background , the paint splatters are perfect for this beautiful male layout . Thanks for joining us at Lets Get Sketchy DT Maureen

    回覆刪除
  3. Love the wood grain paper! Thanks for playing along at Let's Get Sketchy!

    回覆刪除
  4. Great take on the sketch Rainny! Thanks for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    回覆刪除

[Cards] 恭喜我自己喔~