[Scrap] 2018年愛倫公主畫展開幕茶會


2018年6月2日,愛倫公主在桃園土地公文化館開畫展,

這一天是她的開幕茶會,

我們相約一起去參加~

愛倫公主的畫風衣像是黑色粗線條,是我喜歡的風格,

她的茶會跟我所設想的風格很不一樣,

會場放著電音,大家自由的聊著、笑著、甚至扭動著,太開心啦!

我們選了這扇復古紅木門前合照




這張做的是 Sketches in Thyme #455 的構圖


因為是橫向照片的關係,我將構圖轉了向

說實在手縫這5個圈圈,就花了我好多時間啊!

水彩暈染的部分,我則選用了照片中的紅+黃

又因為愛倫公主的畫風屬於黑白線條,

所以我剪了黑白線條的花來搭配,

我這張作品有愛倫風嗎?哈哈

我也加上愛心,當然要參加  MHC魔力手作挑戰 #74 -- 愛 (5)



底紙:水彩紙

配件:American Crafts, mambi, Crate Paper

8 則留言:

  1. Beautiful work with the sketch! Love your watercolors! Thanks so much for your entry at Sketches in Thyme this month! :)

    回覆刪除
  2. Love how you rotated the sketch to make it your own! Fantastic work! Thanks for playing along with us this month at SIT!

    回覆刪除
  3. Beautiful - love the yellow!! Thanks for joining us at Sketches in Thyme.

    回覆刪除
  4. I love everything about this layout - especially the flowers and the yellow mixed media! Seriously, great take on the sketch! Thanks for playing along with us at Sketches in Thyme.

    回覆刪除

[Cards] 恭喜我自己喔~