[Scrap] 板陶窯交趾剪黏工藝園區內的搞笑裝置


可能是我的諧星個性使然,

板陶窯園區內最讓我難忘的,居然試著光屁屁的椅子,

坐在上面我忍不住演了起來,表現驚恐的搞笑表情。

另一張羊咩咩,是在廁所旁邊的一片草皮上的裝置,

我帶著飯糰一起合照。



這張要參加 Sketch N Scrap #266












因為這兩張照片很可愛歡樂,所以我選擇了可愛的圖卡來搭配

這麼可愛風,我好喜歡喔!



美編紙:AC

配件:AC, Doodlebug Design, Simple Stories, Teresa Collins


3 則留言:

  1. Really nice ! I love the black background. It makes the other papers and embellishment stand out. The little fox, the tree, the clouds, and the title letters all have a child like quality that makes the layout really sweet. ♥

    回覆刪除
  2. What a beautiful layout. Love the title. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
    Surama

    回覆刪除
  3. This is gorgeous Rainny! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    回覆刪除