[Scrap] 2018年阿傑的生日


2018年阿傑生日這天,我直接約在他家幫他過生日,

大家大嗑PIZZA、炸雞、薯條,

最後因為主辦人Q沒有買到蛋糕,

所以我們用蛋塔搭成一個蛋糕幫他慶生,

哈哈~好克難喔!

這張是最後用自拍棒拍的大合照~小孩子真的很難控制



這是瘋燒聚--黑白繽紛趴做的第二張作品,

上一張我挑戰飯糰的黑白照,

這一張來挑戰團體照

做的是 Sketch N Scrap #220 的構圖









黑色長邊是 Monica 割愛給我的,

謝謝好姊妹總是這麼疼我,我當然要好好運用了



美編紙:Kaiser Craft

配件:mambi, Pink Fresh Studio, Prima 

5 則留言:

  1. This is a beautiful layout! I love this picture! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    回覆刪除
  2. Beautiful layout, Rainny! Such a fun take on the sketch. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    回覆刪除
  3. I love this picture! The layout is great and showcases the photo perfectly. Thank you for joining the challenge at Sketch n Scrap. Dorlene DT SNS

    回覆刪除
  4. Beautiful take on the sketch - love your clusters! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    回覆刪除
  5. What an absolutely beautiful layout! Love all the florals!! Thank you for playing along with us @ Sketch N Scrap this month!

    回覆刪除

[Cards] 恭喜我自己喔~