我的手作文章搬家來這裡了! My craft article moved!



原本我都在痞客邦發表我的文章,

但因為我現在也在記錄我的遊記,

想著或許應該將遊記與手作記錄分開,

於是我嘗試將手作記錄搬來這裡,希望大家繼續支持我。


Originally, I published my articles in Pixnet.

But now I also record my travel notes in the blog.

I think maybe I should separate my travel notes and crafts articles in different blogs.

So I will publish my handmade records on Blogger in the future.

Hope you will like my new blogger.


沒有留言:

張貼留言

[Scrap] 通宵台鹽生技觀光園區